08 квітня 2017 р. – англійська мова, біологія, географія, іспанська мова, історія України,
математика, німецька мова, російська мова, фізика, французька мова, хімія.
Реєстрація триває з 10 до 31 січня 2017 року
Вартість пробного ЗНО з одного предмета становить 129 грн.
Увага! У разі неявки учасника на пробне зовнішнє незалежне оцінювання з будь-якої причини сплачені кошти не повертаються!
Реєстрація на ПЗНО
Розклад ЗНО-2017
23 травня – українська мова і література;
25 травня – іспанська мова;
25 травня – німецька мова;
25 травня – французька мова;
29 травня – англійська мова;
31 травня – математика;
02 червня – історія України;
06 червня – російська мова;
08 червня – біологія;
12 червня – географія;
14 червня – фізика;
16 червня – хімія.
Реєстрація на ЗНО триває з 06 лютого до 17 березня 2017 року
З його допомогою старшокласники можуть перевірити свої знання і потренуватися перед зовнішнім незалежним оцінюванням (ЗНО).
Події
Головна » 2015»Март»24 » Чергове засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів
12:15
Чергове засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів
19 березня 2015 року на базі ДНЗ № 27 м. Прилуки відбулося засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів та комунального закладу «Прилуцький навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради.
Вчителем-логопедом Ярославською В.Г. проведено відкрите заняття з підгрупою дітей, які мають порушення мовлення. Під час заняття «Що таке дружба?», діти не лише вправлялися в розвитку зв’язного мовлення, відпрацюванні діафрагмального дихання та збагаченні активного словника прикметниками, а й мали змогу практично застосувати знання морально-етичних норм співжиття в соціумі.
В рамках засідання, темою для обговорення та обміну досвідом, було обрано проблему роботи з дітьми, які мають порушення темпу та ритму мовлення (заїкання). Учасники активно долучилися до обговорення даного питання та дійшли висновку, що дане порушення має комплексний характер (медико-психолого-педагогічний) та потребує глибокого системного вивчення і лише потім переходу до пошуку шляхів індивідуальної корекції.