Інформаційно-просвітницькі та консультативно-методичні матеріали
Увага!
З 08.02.2017 до 10.02.2017 відбудеться психолого-педагогічне вивчення дітей та підлітків обласною псохолого-медико-педагогічною консультацією у м Прилуки. Дату, час і місце проходження обстеження ОПМПК визначено індивідуально для кожної дитини і повідомлено адміністрацію навчального закладу, в якому перебуває дитина та батьків. Вивчення дітей проводиться лише в присутності батьків (осіб, які їх замінюють) або, у виключних випадках, за письмовим дорученням останніх (офіційно завіреним) та за наявності відповідного пакету документів. Детальну інформацію можете отримати за тел.: 3-22-33.
Зразок "Положення про психолого-медико-педагогічний консиліум"
Увага!
З 07.09.2016 до 09.09.2016 відбудеться психолого-педагогічне вивчення дітей та підлітків обласною псохолого-медико-педагогічною консультацією у м Прилуки.
Дату, час і місце проходження обстеження ОПМПК визначено індивідуально для кожної дитини і повідомлено адміністрацію навчального закладу, в якому перебуває дитина та батьків.
Вивчення дітей проводиться лише в присутності батьків (осіб, які їх замінюють) або, у виключних випадках, за письмовим дорученням останніх (офіційно завіреним). Психолого-педагогічне вивчення дітей здійснюється при наявності таких документів:
- свідоцтва про народження дитини;
- паспортів батьків;
- витягу з історії розвитку (хвороби) дитини (медична картка дитини);
- розгорнутої характеристики із загальноосвітнього чи дошкільного навчального закладу, в якому перебуває дитина;
- зошитів з рідної мови, математики, щоденник (якщо дитина навчається), малюнків;
- результатів попереднього обстеження дитини лікарями (педіатром, психіатром, отоларингологом, офтальмологом, неврологом та ін.), логопедами, практичними психологами, педагогами системи освіти та охорони здоров'я України (Картка стану здоров'я і розвитку дитини);
- «Індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда», якщо дитина з інвалідністю;
- висновків шкільної психолого-медико-педагогічної комісії про динаміку та якість засвоєння знань дитиною під час випробувального навчання (якщо таке було);
- письмової згоди батьків або осіб, які їх замінюють, щодо надання дозволу на обробку персональних даних дитини, отриманих в процесі психолого-педагогічного вивчення в умовах ОПМПК;
- висновку лікаря - сурдолога для усіх дітей з порушенням слуху та з грубим недорозвиненням мовлення (або з його відсутністю), зокрема, для дітей з порушенням слуху – з наявністю аудіограми.
Звертаємо вашу увагу, що всі дані попереднього обстеження Картки стану здоров'я і розвитку дитини, а саме, основні медичні висновки завіряються підписом та особистою печаткою лікарів, дані логопедичного обстеження, результати психологічного вивчення, педагогічна характеристика завіряються підписом фахівців та печаткою закладу (освіти, охорони здоров’я, соціального захисту), в якому перебуває дитина.
Детальну інформацію можете отримати за тел.: 3-22-33.
Відповідно до плану роботи міської психолого-медико-педагогічної консультації з 18.04.2016 по 25.04.2016 відбулися засідання ПМПК в ДНЗ міста, під час яких обстежено 49 дітей з особливими освітніми потребами.
Всі вони отримали консультації, рекомендації щодо типу навчальної програми, яка найбільше відповідає індивідуальним потребам (нозологічним особливостям) кожної обстеженої дитини та інформацію про мережу освітніх закладів (груп) міста, які мають можливості надавати освітні послуги відповідно до отриманих батьками рекомендацій ПМПК.
З метою вдосконалення роботи по забезпеченню права на освіту дітей з особливими освітніми потребами та отримання ними кваліфікованої корекційної допомоги, зокрема логопедичної, та відповідно до плану роботи ММО вчителів-логопедів управління освіти (двоє з яких є членами міської ПМПК - Вовк Н.М. та Баранова Т.М.), 25 березня 2016 року на логопункті № 3, який знаходиться на базі ДНЗ№25, Кореняк Н.В. було проведено демонстраційне заняття для підгрупи дітей з порушеннями мовлення: «Диференціація звуків [З]-[С]». Вдало підібрані форми та методи роботи, відповідно теми укомплектовано набори дидактичних ігор та вправ як для підгрупової так і для індивідуальної роботи дітей, використання ІКТ, позитивна мотивація та емоційний фон заняття, а також звукова, фонематична, граматична, лексична культура мовлення дошкільнят, дають можливість говорити про достатній рівень надання логопедичної допомоги дітям з вадами мови. Вчителі – логопеди мали змогу обмінюватися досвідом з питань мовленнєвого розвитку дошкільнят, а також обговорили питання розвитку мовлення у дітей з розумовою відсталість за системою Марії Монтессорі.
Про діяльність психолого-медико-педагогічної консультації
«Про діяльність психолого-медико-педагогічної консультації як багатофункціонального осередку допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Проблеми, досягнення та перспективи» (Виступ на колегії управління освіти Прилуцької міської ради 24.06.216 р.) Презентація до виступу