Упровадження Комплексної програми розвитку дітей «Росток» в навчально-виховний процес
Прилуцька ЗОШ І-ІІІ ступенів
№ 13
Ходюк Ярослав Васильович
директор школи
Проблеми сучасної освіти полягають у тому, що
більшість школярів не можуть реалізувати знання, уміння і навички в подальшому
житті. У зв’язку з цим пріоритетне значення надається освіті, яка забезпечує
відповідність особистості випускника сучасним вимогам суспільства. Однією з
перспективних технологій у цьому напрямку є діяльнісна технологія, покладена в
основу Комплексної програми розвитку дітей «Росток», яка поєднує методи,
прийоми і форми діяльності учня, що задовольняють його потреби у
самовдосконаленні, саморозвитку.
У результаті реалізації технології забезпечується
спрямованість особистості школяра на успіх, формується життєва компетентність,
готовність до самореалізації в різних сферах суспільного життя.
Процес навчання та виховання за
науково-педагогічним проектом «Росток» будується за інтегративно-діяльнісним
підходом, що передбачає:
-
наближення освітніх послуг до соціальних, економічних,
екологічних потреб суспільства;
-
залучення підростаючого покоління до
дослідницько-наукової та продуктивної домашньої праці; визначення сім’ї, як
найважливішого фактора виховання;
-
врахування неповторності людської особистості у
вихованні;
-
гармонійний розвиток особистості;
-
розвиток індивідуальності
школяра.
Дослідно-експериментальна робота дає можливість
спрямувати діяльність школи на збагачення та актуалізацію змісту, форм і
методів роботи, упровадження нових підходів до вирішення проблем забезпечення
системності та цілісності навчально-виховного процесу атмосфери педагогічної
творчості. |