Упровадження Комплексної програми розвитку дітей «Росток» в навчально-виховний процес
директор школи
Проблеми сучасної освіти полягають у тому, що більшість школярів не можуть реалізувати знання, уміння і навички в подальшому житті. У зв’язку з цим пріоритетне значення надається освіті, яка забезпечує відповідність особистості випускника сучасним вимогам суспільства. Однією з перспективних технологій у цьому напрямку є діяльнісна технологія, покладена в основу Комплексної програми розвитку дітей «Росток», яка поєднує методи, прийоми і форми діяльності учня, що задовольняють його потреби у самовдосконаленні, саморозвитку.
У результаті реалізації технології забезпечується спрямованість особистості школяра на успіх, формується життєва компетентність, готовність до самореалізації в різних сферах суспільного життя.
Процес навчання та виховання за науково-педагогічним проектом «Росток» будується за інтегративно-діяльнісним підходом, що передбачає:
- наближення освітніх послуг до соціальних, економічних, екологічних потреб суспільства;
- залучення підростаючого покоління до дослідницько-наукової та продуктивної домашньої праці; визначення сім’ї, як найважливішого фактора виховання;
- врахування неповторності людської особистості у вихованні;
- гармонійний розвиток особистості;
- розвиток індивідуальності школяра.
Дослідно-експериментальна робота дає можливість спрямувати діяльність школи на збагачення та актуалізацію змісту, форм і методів роботи, упровадження нових підходів до вирішення проблем забезпечення системності та цілісності навчально-виховного процесу атмосфери педагогічної творчості.