Упровадження
особистісно-орієнтованої системи розвивального навчання Д.В.Ельконіна – В.В.Давидова
в навчально-виховний процес у 1-4 класах
Прилуцька гімназія № 1 Прилуцької міської ради
Хомич Олена
Анатоліївна,
заступник директора
з НВР
У
Прилуцькій гімназії № 1 здійснюється інноваційна діяльність на тему
«Впровадження особистісно-орієнтованої системи розвивального навчання Д.В.
Ельконіна – В.В. Давидова в навчально-виховний процес у 1-4 класах Прилуцької
гімназії № 1».
Основні
ідеї інноваційної діяльності:
- впровадження в шкільну практику принципово нової системи
– системи, що є альтернативою традиційного навчання і відповідає реаліям ХХІ століття;
- оволодіння принципово новим типом взаємодії з учнями;
- формування в дитини теоретичного типу мислення;
- опанування навчальним матеріалом не через зазубрювання, а
через розуміння принципів, взаємозв’язків;
- забезпечення розвитку пізнавального інтересу через
самостійно здобуті знання;
- формування особистісних якостей, що базуються на
загальнолюдських цінностях (адекватна самооцінка, взаємодія з однокласниками,
вміння відстоювати свою позицію, повага до чужої думки);
- застосування інтерактивних технологій навчання.
Розвивальне
навчання сприяє формуванню навчальної активності молодших школярів, впливає на
їхній особистісний розвиток, змінює мотиви навчання, формує пізнавальні
інтереси, підвищує рівень навчальних досягнень учнів. У них зникає страх перед
новим і згодом вони позитивно сприйматимуть зміни в житті.
Все це
сприяє виконанню основного завдання сучасної освіти – формування нової
особистості громадянина України. |