02 березня 2017 року на базі ЗОШ І-ІІІ №10 відбулося чергове засідання постійно діючого семінару заступників директорів з виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів міста на тему «Формування системи патріотичного виховання в умовах сучасної школи».
Теоретичний модуль семінару був присвячений музейній педагогіці . Він складався з таких етапів:
- виступ методиста міського методичного центру Гапченко Л.М. з питання «Застосування сучасних підходів до формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості відповідно до основних орієнтирів виховання»;
- презентація заступника директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст.№10 Калашнік Ю.П. «Шкільний музей – центр національно-патріотичного виховання учнів».
Відео презентація «Гортаючи сторінки навчального року» ознайомила учасників семінару з цікавим, насиченим життям школи з напрямку національно-патріотичного виховання.
Кобзиста Л.Б., заступник директора з виховної роботи , керівник шкільного військово-історичного музею ЗОШ І-ІІІ ст.№12 виступила з доповіддю «Впровадження інноваційних форм та методів виховання в роботу учнівського самоврядування».
Практичний модуль семінару розпочався з обміну досвідом роботи. Заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст.№10, керівник шкільного гуртка «Юні історики» Зімбалевська Ю.П., Гапон Н.В., керівник гуртка «Патріот», учні яких є переможцями ІІІ та І V етапів Всеукраїнських конкурсів та акцій, поділились досвідом роботи з організації та проведення пошуково-дослідницької роботи з учнями. Продовжуючи тему національно-патріотичного виховання, педагоги переключилися з інтелектуальної праці на творчу. Калашнік Ю.М. разом з учнями запросила присутніх на патріотичний майстер-клас «Браслет дружби», під час якого гості мали змогу власноруч виготовити виріб.
Гапченко Л.М., методист міського методичного центру, підводячи підсумки семінару, наголосила, що збереження історико-культурних традицій народу, знання його героїчного минулого – це основа національно - патріотичного виховання учнівської молоді. Рекомендувала здійснювати послідовний системний моніторинг реальної практики виховання патріотизму дітей та рівня сформованості національної свідомості учнівської молоді. |