21 березня 2017 року на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 відбулося засідання міського методичного об’єднання практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів та Центру творчості дітей та юнацтва.
Практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 Малецька Ірина Анатоліївна презентувала роботу психологічного театру «Імідж», керівником якого вона є.
Були показані фрагменти вистав «У дружбі наша сила», «Його ім’я – «Підступний СНІД», «Подаруй мені життя, мамо!» У ролі акторів виступили учні різних вікових категорій (3, 4, 7, 9 класів).
Практичні психологи ЗНЗ відмітили велику ґрунтовну підготовку, яку проробив керівник театру. Поділившись враженнями від побаченого, учасники засідання зробили висновок про те, що основною умовою діяльності психологічного театру у школі є співпраця, що ґрунтується на довірі до юних акторів, вірі в їхні творчі сили, акторські здібності та можливості, а ще – бажання самого практичного психолога займатися цією складною, але дуже цікавою справою.
У своїй розповіді про функціонування психологічного театру у школі практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 Малецька І.А. відмітила: «Унікальність даного явища у тому, що такий театр є формою корекційно-розвивальної роботи для акторів та просвітницько-профілактичної – для глядачів. Оскільки театр несе навантаження на емоційну сферу особистості, то залишає більш глибоке враження і запам’ятовується краще, ніж просто інформація профілактичного спрямування на рівні знань. Театр об’єднує учнів, які прагнуть до самовдосконалення, бажають розвивати свої акторські здібності, креативність, творче самовираження. Діти вчаться бути різними, залишаючись собою, легко знаходять контакт з людьми, зберігають своє «Я», досліджують природу виникнення почуттів та емоцій, керують власними почуттями.
Виконання ролей, підбір музики, створення образів – все це соціально значущі форми самовираження. У процесі «життя на сцені» відбувається самопрезентація і саморозкриття особистості. Психологічний театр «Імідж» став для учнів школи засобом вирватися із звичного оточення, приміряти на себе безліч ролей та ситуацій, програти різноманітні сюжети. Він дав шанс за допомогою творчого діалогу з однолітками-акторами осмислити власне ставлення до оточення, соціальних подій, фактів і всього того, що є вагомим, значущим і цінним для молодших школярів, підлітків та старшокласників».
У другій частині засідання ММО методист з психологічної служби міського методичного центру Огорілко І.М. проаналізувала з практичними психологами стан роботи з обдарованими учнями. |