08 квітня 2017 р. – англійська мова, біологія, географія, іспанська мова, історія України,
математика, німецька мова, російська мова, фізика, французька мова, хімія.
Реєстрація триває з 10 до 31 січня 2017 року
Вартість пробного ЗНО з одного предмета становить 129 грн.
Увага! У разі неявки учасника на пробне зовнішнє незалежне оцінювання з будь-якої причини сплачені кошти не повертаються!
Реєстрація на ПЗНО
Розклад ЗНО-2017
23 травня – українська мова і література;
25 травня – іспанська мова;
25 травня – німецька мова;
25 травня – французька мова;
29 травня – англійська мова;
31 травня – математика;
02 червня – історія України;
06 червня – російська мова;
08 червня – біологія;
12 червня – географія;
14 червня – фізика;
16 червня – хімія.
Реєстрація на ЗНО триває з 06 лютого до 17 березня 2017 року
З його допомогою старшокласники можуть перевірити свої знання і потренуватися перед зовнішнім незалежним оцінюванням (ЗНО).
Події
Головна » 2015»Ноябрь»27 » Засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів ДНЗ
17:30
Засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів ДНЗ
27 листопада 2015 року на базі ДНЗ № 29 м. Прилуки відбулося засідання міського методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів та комунального закладу «Прилуцький навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради.
Вчителем-логопедом Хантіль О.М. представлено змістовну доповідь з презентаційними матеріалами на тему: «Формування фонематичного сприймання у дітей із ЗНМ», вихователь логопедичної групи Котеленець О.І. з даної теми показала комбіновану роботу – міні-заняття з вихованцями та практикум для батьків. В роботі з дітьми, педагог даної спеціальної групи вже другий рік поспіль впроваджує унікальну методику навчання складовому читанню Миколи Зайцева, елементи якої, мали змогу оцінити і присутні фахівці ММО.
В рамках засідання, вчитель-логопед та вихователь, організували виставку-презентацію дидактичних ігор на розвиток фонематичних процесів у дітей. Учасники активно долучилися до обговорення та обміну досвідом з даного питання та дійшли висновку, що робота у цьому напрямі повинна бути системною, комплексною та спільною (батьки-діти-педагоги-логопед).