20 травня в Прилуцькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 12 проходив семінар директорів шкіл та заступників директорів з навчально-виховної роботи «Школа як осередок розвитку громади».
Громадсько-активна школа — це навчальний заклад, в якому велика увага приділяється налагодженню партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді. У ній значна увага приділяється освітнім, соціальним, оздоровчим послугам; розвитку молодіжного руху та залучення громадян; покращенню навчання учнів; зміцненню родини та відносин між мешканцями громади. З 2013 року школа працює над реалізацію програми «Школа як осередок розвитку громади». Розпочинаючи роботу над проектом, ми передбачили співпрацю з батьками, організаціями, установами та зацікавленими сторонами; співпрацю з громадою; визначили загальні принципи діяльності школи та послуги, які можуть надаватися на її базі; створили модель громадсько - активної школи.
Найбільшим позитивом для нас, освітян, є те, що учні школи є не лише активними учасниками співжиття громади, а навчаються визначати проблему, бачити її реалізацію через конкретний план дій, що формує їх активну життєву позицію.
Відома істина: світ тримається на добрі та милосерді, і чим більше людей віритимуть у це, тим краще буде наше життя. Саме тому ми, як громадсько - активна школа, вже другий рік залучаємося до Всеукраїнської акції « Весняний тиждень добра», мета якої спільно здійснити доброчинні , корисні справи, привернути увагу громадськості до діяльності нашої школи та важливої ролі волонтерської допомоги у суспільстві.
Кожний день «Весняного тижня добра» був цікавим, насиченим та відбувався під визначеним гаслом.
Як громадсько-активна школа діємо другий рік. І вважаємо, що наш навчальний заклад, надає не тільки освітні послуги учням, а й розвиває громаду, залучає батьків і мешканців до вирішення проблем, які існують як у школі, так і у громаді.
План роботи семінару директорів шкіл та заступників директорів з навчально-виховної роботи
«Школа як осередок розвитку громади»
20 травня 2015 р.
№
з/п
|
Зміст
|
Відповідальний
|
Кабінет
|
Час
|
Примітка
|
1
|
Зустріч учасників семінару
|
Желіба Т.Г.
|
|
9.30-9.40
|
|
2
|
Відкриття семінару. Вступне слово.
«Модель ГАШ.Основна ідея. Мета. Завдання».
|
Пилипенко Т.В.
|
Інформатики
|
9.40-10.00
|
|
3
|
Презентація «Проміжні результати експериментально-дослідної роботи ГАШ».
|
Желіба Т.Г.
|
Інформатики
|
10.00-10.15
|
|
4
|
- Фрагмент виховної години в 2 кл.
- «Бережи красу природи!»;
- Фрагмент «аукціону» «Стежинами добра» в 7 кл.
«Твій життєвий вибір»;
- Фрагмент програми «Стосується кожного» в 10-11кл.
- «Підліткам про працю».
|
Місюк Т.Ф.
Чижик С.І.
Голіненко О.П.
Павленко Л.О.
|
Математики
Інформатики
Історії
|
10.20-10.40
|
І поверх
|
5
|
- Фрагмент уроку української мови в 3 кл.- «Шлях до знань – перевірено поколіннями»;
- Фрагмент позакласного заходу в
Фрагмент заходу в 9 кл. -«Енергозбереження в школі – запорука добробуту містечка»;
|
ЯкубовськаТ.О.
Ходоса В.П.
|
Образ.мист.
Фізики
|
10.45-
11.05
|
І поверх
ІІ поверх
|
6
|
Підсумкове засідання шкільного самоврядування:проект «Лідер»
|
Панькевич Т.В.
|
Інформатики
|
11.10-
11.25
|
|
7
|
- Фрагмент свята до Дня сім’ї в 6кл. -«Любов до Батьківщини починається з родини»;
- Фрагмент усного журналу у 8 кл. -«Творити добро можна щодня»
|
Хамко О.О.
Бржевська Е.В.
|
Інформатики
Хімії
|
11.25-11.45
|
|
8
|
- Фрагмент спортивного змагання в 4 кл. -«Мама, тато, я – спортивна сім’я»;
- Фрагмент тренінгового заняття --«Щастя як особливий стан душі»
|
Бабяк Л.С.
ЛяльченкоА.М.
Малецька І.А.
|
Спортзал
Інформатики
|
11.50-12.15
|
|
9
|
Презентація «Національно-патріотичне виховання в рамках роботи ГАШ»
|
Кобзиста Л.Б.
|
Фізики
|
12.20-
12.40
|
|
10
|
Підведення підсумків семінару
|
Пилипенко Т.В.
Желіба Т.Г.
|
Музей
|
12.45-
13.00
|
|
|