02 лютого 2017 року в залі управління освіти для заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів був проведений семінар-тренінг «Управління процесом професійного розвитку вчителя».
Учасники тренінгу проаналізували мотиваційний аспект діяльності адміністрації та педагогічного колективу. Вправа «Конкурс» була спрямована на практичне відпрацювання навичок використання мотиваторів у педагогічній діяльності.
Діагностичний практикум містив тест «Формування позитивної групової мотивації» В.А. Розанової, відповідаючи на питання якого учасники тренінгу оцінили ступінь сформованості групової мотивації колективів навчальних закладів, де вони працюють.
Виконуючи вправу «Пропоную роботу» заступники директорів створювали уявну модель продуктивного педагога.
У ході роботи завучі також формували у себе навички аналізу та розвивали творчу уяву.
Рефлексія полягала у тому, що із набору карток «Креатив» кожний учасник тренінгу знаходив ту картку, яка символізує особисто його участь (успіхи, недопрацювання, промахи тощо) у процесі професійного розвитку педагогів у їхньому навчальному закладі. Вибір карток озвучувався.
На закінчення тренінгу кожний учасник отримав буклет «Управління процесом професійного розвитку вчителя».
Тренінг підготувала та провела методист з психологічної служби міського методичного центру управління освіти Огорілко Ірина Миколаївна. |